Ulaganje u integralni informacijski sustav radi optimiziranja poslovnih procesa

Naziv projekta: Nabava i implementacija informacijskog sustava za odvjetničke urede radi optimizacije poslovnih procesa društva Čačić i Partneri; KK.03.2.1.19.1250

Opis projekta: Odvjetničko društvo Čačić i Partneri ovim projektom ulaže u modernizaciju informacijske i komunikacijske tehnologije koja se koristi u poslovnim procesima, radi optimiziranja poslovnih procesa, integriranja poslovnih funkcija, učinkovite organizacije tijeka rada, poboljšanja interakcije s klijentima i sudovima te poboljšanja tržišnog položaja društva. Predmet ulaganja je informacijski sustav za odvjetnički ured te hardverska komponenta potrebna za implementaciju novog poslovnog informacijskog sustava koji će doprinijeti rastu i razvoju odvjetničkog društva ulaganjem u rješenja iz područja informacijskih i komunikacijskih tehnologija (IKT).

Cilj projekta je poboljšati rast i razvoj odvjetničkog društva ulaganjem u rješenja iz područja informacijskih i komunikacijskih tehnologija (IKT). Također, cilj je modernizacija poslovanja, povećanje konkurentnosti i učinkovitosti poslovanja odvjetničkog društva koji će rezultirati povećanjem obujma poslovanja, povećanjem prihoda od prodaje, povećanjem profitabilnosti te očuvanja radnih mjesta i otvaranje novih radnih mjesta.

Rezultat projekta: Projektnim ulaganjem implementiran je informacijskih sustava za odvjetničke urede s kojima je izvršena nadogradnja sustava vođenja spisa, automatskog pretraživanja jedinstvene baze podataka, vođenja obaveza, pretraživanje spisa, napredni adresar, urgencije po predmetu, financijskog vođenja predmeta, upravljanja poslovnim podacima; web servisa za pretragu Narodnih novina i predstečajnih nagodbi te prikupljanja podataka o pravnim osobama i praćenja izmjene istih, upravljanja dokumentima i upravljanja projektima. Zaposlenici su obučeni za rad s novim nadograđenim sustavima. Uz nadogradnju softvera licencama potrebnima za provedbu prethodno navedenoga, izvršeno je i ulaganju u nova računala i komunikacijsku opremu. Navedenom implementacijom sustava softvera i hardvera poslovanje je dovedeno na željenu razinu čime se doprinijelo predviđenom očuvanju postojećih radnih mjesta te otvaranja jednog novog radnog mjesta.

Ukupna vrijednost projekta: 828.750,00 HRK

Iznos sufinanciranih sredstava od strane EU: 430.950,00 HRK

Razdoblje provedbe projekta: 16.12.2019. – 16.05.2022.

Kontakt osoba: Željka Grozdanić zeljka.grozdanic@cacic.hr, Mara Fiipović mara.filipovic@cacic.hr, Tel: +385 1 4854 243

Europski strukturni i investicijski fondovi: strukturnifondovi.hr/

Operativni program Konkurentnost i kohezija: strukturnifondovi.hr/eufondovi/esi-fondovi-2014-2020/op-konkurentnost-i-kohezija/

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj (ERDF)